Thursday, September 12, 2013

Maken van VPN met ibook

Maken van VPN met ibook


Maken van VPN met ibook
Ik heb stage gelopen bij een bedrijf. Ik kon via mijn ibook (thuis) via een VPN connectie inloggen op de server van het stagebedrijf.
Nu gebruik ik een windows laptop voor school. Nu zou ik graag een VPN willen maken op men ibook. Zodat ik met de windows laptop op school kan inloggen en zo bij men bestanden die op de ibook staan kan openen en bewerken.
Nou is mij verteld dat ik niet perse een kastje nodig ben of iets dergelijks maar dat het ook virtueel kan.
Nu is mijn vraag wat voor software moet ik hebben en hoe moet ik een VPN tot stand brengen? Nu heb ik op internet gezocht en de applicatie VTUN gevonden. Maar als ik het open moet ik allemaal dingen invoeren waar ik geen verstand van heb. Is hier misschien een manual voor?











VpnTraffic - 1 klik vpn ,35+ landen servers. Snel en stabiel!

VpnTraffic - Alles in een klik vpn , Unblock U Internet, Omzeil op basis van locatie blocks! Selecteer een server locatie waar naar te verbinden, 35+ landen VPN servers wereldwijd ondersteuning pptp en l2tp/ipsec protocols beschikbaar.

ALs U websites wilt unblocken inclusief Facebook, Twitter, en veel meer!

Als U ip adres wil veranderen?

Als U BBC iPlayer over geheel de wereld wilt zien

Als U Netflix wilt zien buiten de US



VpnTraffic voor Android functies:

- 1 klik en U bent verbonden met onze vpn server, geen setup vereist!

- Slaat je username/passwords op, U hoeft alleen nog een server en locatie te kiezen en te verbinden.

- Geen bandbreedtebeperkingen

- Versleuteld Uw internetverkeer (voor u eigen privacy)

- Deblokkeren van overheid en bedrijfsleven beperkingingen, Omzeil "op basis van locatie" blokkades

- Onbeperkt switchen tussen VPN server locaties (35+ landen over de wereld)

- Ondersteund pptp en l2tp/ipsec protocols.

- Werkt met wifi, 3G, GSM, en alle mobiele data dragers.



Onze VPN Servers over de wereld:

- Europe:UK, France, Germany, Sweden, Russia, Spain, Switzerland, Italy, Netherlands, Norway, Denmark, Belgium, Czech, Poland, Romania

- America: USA, Canada, Mexico, Colombia, Argentina, Brazil

- Asia: China, India, Japan, United Arab Emirates, Malaysia, Singapore, Korea, Turkey, Indonesia, Thailand, Philippines, Hong Kong, Vietnam, Israel, Saudi Arabia, Kuwait

- Other: Australia

VpnTraffic is niet alleen beschikbaar voor Uw Android apparaat, VpnTraffic ondersteund ook andere besturingssystemen. Hiermee kunt U dan zowel Uw PC of Mac mee beveiligen.












VpnTraffic - Deblokeer uw Internet,toegang tot Skype,VOIP,TV-kanalen en streaming videos zoals Hulu,Netflix,BBC iPlayer. Ontwijk blokade gebaseerd op locatie ! 40 + Landen VPN-servers wereldwijd. Ondersteuning voor pptp en L2TP/IPSec.



















What you need is a VPN account !

Before you make an order, you can Trial our VPN Service for3 days.

Only$1.99

High Speed
All country server



buy cheap vpn at vpntraffic-www.vpntraffic.com

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.